جاده يزد -طبس باز  قرباني گرفت :اينبار يك دختر تيزهوش و فرزند مهندس محمد حسین زاده عضو هیئت علمی و مدیر گروه متالورژی و همچنین نوه دکتر علی سلطانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد

يزدفردا "جاده يزد -طبس به صورت يك باند بوده، و هر روز شاهد از دست رفتن تعدادي از هموطنانمان هستيم، و اينبار يك آينده ساز كشور و يكي از استعداد هاي درخشان استان ، و فرزند يكي از اساتيد دانشگاه ،قرباني بي توجهي مسئولين مي شود .

و اين در حالي است رئيس جمهور هم به يزد تشريف آورد و رفت ولي جاده طبس و بافق از نعمت اعتبارات ميلياردي بي نصيب ماند و تاسف بار تر اينكه نماينده محترم يزد دكتر پاكنژاد  با اشاره به اظهار نظر یکی از وزیران در نشست استانی هیات دولت که اعتبارات میلیاردی از یزد به تهران بازگشت داده می شود،

لازم به ذكر است كشارگاه صنعتي يزد نيز در ابتداي اين جاده احداث شده و تمام هم و غم مسئولين نيز صرف انتقال تمام كشتارهاي شهر هاي اطراف به اين كشتارگاه شده است به نوعي كه كشتارگاه هاي سنتي شهر هاي استان در ماه گذشته تعطيل اعلام شد .

و ياد آور مي شويم كه در يك حادثه تاسف بار در سال 82تعدا34 نفر از مسافران اتوبوس كشته شدند .

اميد مي رود اين زنگ هاي خطر باعث شود ،تا هر چه سريعتر دولت عدالت محور نهم به فكر تامين اعتبار و تبديل اين جاده حادثه خيز به جاده امن شود  .تا حداقل يكي از عوامل بروز تصادفات ،كه جاده است بر طرف شود .

و اما اصل خبر كه بهانه انعكاس مطالب فوق بود :فرزند مهندس حسين زاده مدير گروه متالورژی دانشگاه در یک سانحه تصادف درگذشت

به گزارش يزدفردا  به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي يزد "فاطمه حسین زاده فرزند مهندس محمد حسین زاده عضو هیئت علمی و مدیر گروه متالورژی و همچنین نوه دکتر علی سلطانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد بر اثر سانحه تصادف درگذشت.



به گزارش روابط عمومي دانشگاه؛ مهندس حسین زاده که به همراه خانواده با وسیله شخصی عازم مشهد مقدس به جهت پابوسی علی‌ابن موسی الرضا(ع) بود در مسیر یزد به طبس دچار سانحه و فرزند دختر ایشان که محصل سال اول راهنمایی مدرسه تیزهوشان یزد بود به دیار ابدی شتافت.

 بر اثر همین سانحه مراسم تشییع پیکر این دانش آموز نمونه روز چهارشنبه 31/5/86 با حضور خانواده دانشگاهیان و آشنایان از درب منزل وی به سمت خلدبرین انجام شد.

يزدفردا به نوبه خود هر چند دير با خبر شديم اين حادثه تاسف بار را به خانواده مهندس حسين زاده و دكتر سلطاني  تسليت گفته  و خود را در غم از دست دادن نو جوان تيز هوششان شريك مي دانيم .

به اميد روزي كه هيچ خانواده اي به خاطر كمبود ها و بي توجهي ها داغدار نشود . 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا